Klikněte zde
Dobré ráno, vítáme Vás na našem zpravodajském serveru.
Dnes je středa 24. dubna 2024 Přesný čas: 00:00:00
Z okolí Slánska
logo

Městské divadlo Kladno

Divadelní 1702 Kladno, web: www.divadlokladno.cz
Divadlo Lampion Kladno, www.divadlolampion.cz
Nám. Starosty Pavla 4, 272 01 Kladno

Výzva k podání nabídky na vytvoření webu Městského divadla Kladno

Zadavatel:
Divadla Kladno s.r.o.
se sídlem Divadelní 1702, 272 01 Kladno
IČ: 27577708
DIČ: CZ27577708
zastoupená Mgr. Blankou Bendlovou, jednatelkou společnosti


Název zakázky: Vytvoření webu Městského divadla Kladno

Režim zakázky: zjednodušené podlimitní řízení dle zákona 137/2006 Sb.

Místo pro podávání nabídek: Nabídky musí uchazeči doručit doporučeně poštou na adresu: Divadla Kladno s.r.o., Divadelní 1702, 272 01 Kladno v zapečetěné obálce s označením „Veřejná zakázka – Vytvoření webu Městského divadla Kladno – neotvírat“

Datum vyhlášení zakázky: 11. 6. 2013

Lhůta pro podávání nabídek: 25. 6. 2013

Lhůta dodání zakázky: nejpozději do 30. 9. 2013, poté testování a ostré spuštění 1. 1. 2014

Místo dodání: Divadla Kladno s.r.o.

Hodnotící kritéria: 70% cena, 5% dodatečné služby, správa, délka hostingu apod., 25% reference

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky: Kryštof Koláček, tel.: 724 502 118, e-mail: kolacek@divadlokladno.cz


POŽADOVANÁ STRUKTURA A FUNKCE WEBU MĚSTSKÉHO DIVADLA KLADNO:

Softwarové řešení – obecné cíle

Ergonomie stránek se řídí zásadou maximálně 2 kliků: dva kliky jako maximum v přístupu k jakékoli informaci na webu, jeden klik z kteréhokoli místa webu na homepage.

Design layoutu stránek by měl být responsibilní, tedy formátově přizpůsobivý pro všechny typy zobrazovacích zařízení s rozličným rozlišením obrazovky (tablet, mobilní telefon, smartphone, netbook atd.). Technickým zpracováním docílit co nejvyšší přístupnost webu pro všechny typy internetových prohlížečů pod všemi existujícími operačními systémy (WIN, iOS, LINUX apod.).

Nastavení stránek pro indexaci vyhledávacími stroji a jejich přípravu pro co nejefektivnější začlenění do různých online katalogů.

Intuitivní administrační systém šitý na míru (správce spravuje veškerý obsah bez potřeby IT asistence).

Analýzy návštěvnosti a další servis.


Administrační systém

Administrační systém – předpoklady

Administrační systém se ovládá libovolným webovým prohlížečem (jako např. Firefox, Internet Explorer, Opera, Safari).

Není potřeba instalovat jiný software nebo plugin do prohlížeče.

Web je možné spravovat ze kteréhokoli místa, kde je internet. Stačí znát jen své uživatelské jméno a heslo. Přihlašování uživatelů probíhá přes šifrovaný kanál.

Školení uživatelů (laiků) v práci s administračním systémem.

Administrační systém – modularita

Web spočívá na několika základních modulech, které nebude problémem i v pozdějším stadiu projektu doplnit či upravit. Web tak má charakter modulární aplikace – „stavebnice”.

Základní navrhované moduly

Modul obsahový (článkový) management
Každý článek publikovaný na webu obsahuje název a samotný text. Volitelně je pak možné ke každému článku připojit soubory, přidat www linky, založit galerii obrázků. Článek je možné přiřadit do skupiny příbuzných, již existujících článků. Článek může mít své specifické rozšiřující informace. Autor může určit časové období, po které článek bude na webu. Obvyklou výchozí hodnotou je navždy. Po vypršení časového období se článek přesune do archivu.

Preview článku – tato vlastnost systému umožňuje autorovi při psaní článku zobrazit si článek náhledově v layoutu ostrého webu.

Novinky, aktuality – kterýkoli článek může být zobrazen v aktualitách, je-li takto v systému označen.

Každý článek je možné sdílet přes sociální sítě.

Modul galerie
Umožňuje přikládat ke kterémukoli článku libovolný počet obrázků, které jsou organizované do
přehledné galerie. Každý obrázek má možnost popisku. Obrázky je možné řadit podle priority.
Obrázek s nejvyšší prioritou je možné zvýrazněně zobrazit vedle článku.

Modul soubory
Podobný princip jako galerie. Pouze místo obrázků je možné přikládat soubory jakéhokoli typu.
Soubory nejznámějších typů jsou na webu zobrazeny včetně odpovídajících ikonek.

Modul newsletter
Slouží ke správě adresáře kontaktů určených k rozesílání newsletterů, k tvorbě samotných newsletterů a jejich distribuci.

Modul kalendář akcí
Zobrazuje různé plánované akce klienta. Po kliknutí se načte stránka s detaily akce. Jelikož každá akce není nic jiného než článek, je možné k detailu akce připojit soubory, seznam příbuzných článků, galerii obrázků.


Dokumentace a další

Mini manuál
K webu a jeho obsluze bychom chtěli dodat stručnou dokumentaci. Dokumentace přehledně popisuje strukturu webu a především obsahuje návod k obsluze administračního systému. Dokumentace je poskytnuta elektronicky (formát PDF) ke stažení přímo v administračním systému.

Školení
Po předání webu bychom chtěli školení uživatelům systému.

Zálohovací systém
V pravidelných intervalech jsou automaticky generovány komprimované soubory se zálohami a uloženy na určité místo na harddisku serveru. Zálohy jsou ihned po vytvoření automatizovaně odeslány na záložní server a v pravidelných intervalech zálohovány na záložní médium.

Hosting
Požadujeme zajistit hosting na některém z vašich serverů. Server musí být umístěn na páteřní lince u
některé z předních hostingových společností, v klimatizované místnosti, s elektrickým zálohovacím systémem, s podporou 365 dní v roce, 24 hodin denně.

Statistiky
- počet návštěvníků celkem; - počet unikátních návštěvníků; - odkud (národní domény) návštěvníci
přicházejí; - přehled domén s největší frekvencí návštěv; - ze kterých vyhledávačů návštěvníci
přicházejí; - ze kterých webů návštěvníci přicházejí; - která klíčová slova návštěvníci zadali ve vyhledávačích; - nejčastěji navštívené stránky (přehledný výpis); a další (návrh)

SEO
Příprava webu pro vyhledávací stroje (search engines), především na podkladu optimalizace zdrojového kódu. Web bude obsahovat speciální soubor s předpisem pro indexovací roboty, relevantní výběr klíčových slov, efektivní implementace klíčových slov do zdrojového kódu webu. Dodržovat zásady SEO

Správa a podpora webových stránek
Poskytnutí telefonického (mobil) a e-mailového kontaktu, na kterém je jeden z pracovníků k dispozici, a to pro běžnou podporu v pracovní dny. O provedených zásazích se vede online aplikace – servisní deník.

Inovace – v rámci podpory produktu by tento měl být průběžně inovován. Inovace se týkají zdokonalování stávajících modulů a funkcionalit. Netýkají se tedy případných implementací nových modulů.


Struktura
Homepage
(na stránky se vstupuje bez intra přímo na homepage)
1/ hlavní menu
2/ kalendář aktuálního měsíce s představeními
3/ divadelní kavárna
4/ pošli e-card (e-pohlednice s fotkami z představení)
5/ registrovaný vstup pro média
- tiskové zprávy
- fotografie ke stažení v HD
- novinářské registrace
6/ odkaz na anglické resumé
7/ newsletter registrace
8/ registrovaný vstup pro zaměstnance a spolupracovníky do download sekce s interními informacemi
9/ logomapa partnerů (s prokliky)
10/ ikony facebooku, youtube, rss ad.
11/ aktuality
12/ interaktivní dynamické náhledy vybraných článků/položek z repertoáru

Pododkazy hlavního menu
1/ Vstupenky (zde vše o vstupenkách)
– pokladna, ceníky vstupenek & plánky hledišť
– předplatné

2/ Program (Kalendář s programem s několikaměsíčním předstihem). Každá položka programu má odkaz do on-line prodejního systému.

3/ Repertoár
- Současný repertoár
- Premiéry
- Archiv

4/ Pro děti a mládež
- Divadlo Lampion
- Pro školy

5/ O divadle
– profil
– průvodce budovou MDK
- divadelní kavárna
– historie MDK
– umělecký soubor
– napsali o nás

6/ Kontakty
- jak se k nám dostanete
- adresář

Reference: www.goodmantheatre.org


Grafická podoba webu

Grafická podoba internetových stránek Městského divadla Kladno bude vytvářena na základě již existujícího grafického návrhu (viz odkaz graficka_prezentace_mdk_web.pdf). Veškeré vývojové práce při tvorbě stránek (netýká se redakčního systému) podléhají dohledu týmu grafických designérů spolupracujících s Městským divadlem Kladno, kteří mají právo do výsledného návrhu tvůrčím způsobem zasahovat. Před zahájením samotných vývojových prací bude uskutečněna koordinační schůzka, na které bude celý koncept internetových stránek podrobně vysvětlen a zároveň upřesněn způsob, jakým se bude dohled (spolupráce) při vytváření stránek odehrávat.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Celý tento dokument si můžete ve formátu PDF stáhnout zde:
vyzva_k_podani_nabidky-web_mdk.pdf


Příloha - grafický návrh ve formátu PDF:
graficka_prezentace_mdk_web.pdf

12. 06. 2013, 09:04


Komentáře:

Pokud chcete vkládat komentáře, musíte se přihlásit.

Dnes má svátek Marek
 
NAŠE ANKETA:
Jste pro obnovení tělesných trestů ve škole?

Určitě ano
graf

43.32%

Spíše ano
graf

17.56%

Spíše ne
graf

15.18%

V žádném případě
graf

23.94%

Celkový počet hlasujících čtenářů: 3024
+-
 
Zprávičky

Založení houbařského spolku

12. 10. 2017, 12:10

Betlémské světlo

12. 10. 2017, 12:08

Tak přece demolice nebude!

12. 10. 2017, 12:01

OtevřítOtevřítOtevřítReklamaReklamaReklamaOtevřítOtevřítOtevřítReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklama
© Jiří Červenka - Gelton   |   Použití materiálů jen se souhlasem provozovatele a majitele webu.   |   Webdesing: Jakub Charvát