Kliknte zde
Dobré odpoledne, vítáme Vás na našem zpravodajském serveru.
Dnes je středa 12. srpna 2020 Přesný čas: 00:00:00
Z okolí Slánska

Váhala navštívit autorizovaný autoservis a nakonec nelitovala

Kliknutím zvětšit
Spokojená zákaznice společnosti Nevecom, Jaroslava Jonášová ze Žiliny se svým vozem.

Paní Jaroslava Jonášová se v minulých dnech musela potýkat s nepříjemným problémem na své škodovce. Motor najednou začal mít nepravidelný chod a rozsvícená kontrolka elektroniky také nevěstila nic dobrého. Známí jí radili, že to nic není, že to odstraní v některé z malých autodílen v okolí, ale jedním dechem dodávali, že to může být i něco závažnějšího a neodborné provedení opravy by mohlo mít vliv na další provoz vozidla. Na základě těchto protichůdných rad se nakonec paní Jonášová rozhodla navštívit jeden z kladenských autorizovaných servisů značky Škoda - Nevecom Kladno. A dle jejích slov udělala dobře. Abychom se dozvěděli více, položili jsme paní Jonášové ze Žiliny u Kladna, která je majitelkou vozidla Škoda Fabia, několik otázek:

Co všechno jste zvažovala před návštěvou Nevecomu?

Já toho o technice moc nevím. Moje auto jezdilo doposud bez problémů. Když jsem byla postavena před nutnost řešit jeho závadu, měla jsem k dispozici jen rady od známých a trochu mne vystrašila informace, že závada mého auta může patřit mezi závažné a její odstranění bude asi finančně nákladné. Domnívala jsem se, že oprava v autorizovaném servisu bude dražší, než v některé z malých autoopraven. Přesto jsem se rozhodla zajet do autorizovaného servisu, kde by měli mít k dispozici nejen originální náhradní díly a přípravky, ale opravu by měl provést odborník k tomu vyškolený u výrobce.

Když jste se rozhodla pro autorizovaný servis, proč jste si vybrala zrovna Nevecom?

Důvodů bylo hned několik. Především své auto jsem v roce 2006 koupila u této společnosti, sem jezdím i na pravidelné servisní prohlídky a požívám zde výhod pro stálou klientelu tzv. Bonus systém. Vnímám i skutečnost, že Nevecom neustále pečuje o zlepšování přístupu k nám, zákazníkům, o čemž svědčí i nedávné dokončení jeho nového autocentra v blízkosti hypermarketu Tesco, které již od prvního pohledu jasným způsobem dává najevo svojí vybavenost a připravenost řešit i ty nejsložitější úkony v oblasti automobilismu, to vše je umocněno přátelskou atmosférou a vstřícným přístupem personálu společnosti v jednání se zákazníkem. Průběh odstraňování závady mne přesvědčil o správnosti mé volby.

Můžete popsat průběh diagnostikování závady a předběžného odhadu ceny opravy?

Diagnostikovanou závadou byla ztráta kompresního tlaku ve válcích motoru, tj. netěsná sedla ventilů příp. netěsná hlava válců, což mohlo být způsobeno jak se prý lidově říká „podpálením ventilů“. Předběžná cena opravy byla odhadnuta na 21.000 Kč s tím že, že pokud se po rozebrání motoru tato diagnóza potvrdí, bude potřeba vyměnit kompletní sadu ventilů případně hlavu válců včetně jejich usazení, seřízení opětovného utěsnění motoru. Protože diagnostika motoru byla protokolárně doložena výsledky kontrolních testů motoru a odhad ceny korespondoval s informacemi, které jsem měla k dispozici od mých známých, zadala jsem objednávku k opravě. Po rozebrání motoru jsem byla telefonicky informována, že předpokládávaný rozsah opravy se naplnil, tedy že je totožný se zjištěnými skutečnostmi a tudíž, že ani cena ani termín provedení opravy nezaznamenají změn.

Jak proběhla oprava a jak byla doložena kvalita jejího provedení?

Dohodnutý termín provedení opravy byl dodržen. Při předání vozidla mi byly doloženy zkušební protokoly dokládající shodu naměřených hodnot tlaku ve válcích s předepsanými hodnotami.

Kolik Vás celá oprava stála?

K mé radosti se nenaplnily chmurné předpovědi známých, neboť výsledná částka k úhradě byla 1.715 Kč! Této kupodivu velmi nízké ceny bylo dosaženo tím, že své vozidlo nešidím na předepsaných servisních prohlídkách, dále využitím výhod Bonus systému a celé řady akčních slev a výhod. Nemalou roli zde sehrál i aktivní obchodní postup společnosti Nevecom vůči svým dodavatelům.

Mým cílem není utrácet za auto, které nepovažuji za svého miláčka, ale za prostředek k usnadnění života, zbytečně moc peněz. Nastane-li však oprávněná potřeba tak učinit, řídím se heslem mé babičky, která říkávala, že „nejsme tak bohatí, abychom si mohli dovolit kupovat levné věci“. Na případu opravy mého auta je vidět, že když jsem se řídila podle zmíněného hesla, neprohloupila jsem. Počáteční odhad ceny byl dosti vysoký, konečná mnou zaplacená částka mne mile překvapila. Výsledek opravy mého vozidla mne utvrdil v přesvědčení, že je třeba být na svízelné situace předem připravený. Zrovna tak, jako si auto pojišťujeme, tak je dobré využít možností, které nám nabízí náš dealer, ať již se jedná o klientské bonusy, akční slevy či další výhody. Tyto výhody a benefity nás zpravidla k ničemu nezavazují, ale poskytují nám pocit dobrého zajištění provozu vozidla a v případě potřeby i nemalé výhody při řešení složité situace, jakou byla třeba oprava mého vozidla.

Děkuji za rozhovor.

lp
28. 06. 2011, 08:29


Komentáře:

Pokud chcete vkládat komentáře, musíte se přihlásit.

Dnes má svátek Alena
 
NAŠE ANKETA:
Jste pro obnovení tělesných trestů ve škole?

Určitě ano
graf

44.92%

Spíše ano
graf

17.54%

Spíše ne
graf

14.25%

V žádném případě
graf

23.29%

Celkový počet hlasujících čtenářů: 1881
+-
 
Zprávičky

Založení houbařského spolku

12. 10. 2017, 12:10

Betlémské světlo

12. 10. 2017, 12:08

Tak přece demolice nebude!

12. 10. 2017, 12:01

OtevřítOtevřítOtevřítReklamaReklamaReklamaOtevřítOtevřítOtevřítOtevřítReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklamaReklama
© Jiří Červenka - Gelton   |   Použití materiálů jen se souhlasem provozovatele a majitele webu.   |   Webdesing: Jakub Charvát